Part superior de la pàgina
Inici del Contingut

Notícies

• El Màster en Sistema de Justícia Penal va acollir  d’abril la ponència de Jeffrey de Marco. El professor de Marco originari del Canadà va impartir una ponència amb el títol Digital Dangers: The case of online sexual offending with a focus on child abuse and exploitation. Durant la seva intervenció, el professor de la Middlesex University de Londres va presentar al nombrós públic assistent els resultats de les diferents recerques i estudis que a realitzat sobre els crims sexuals en la xarxa dins el marc del Online Grooming Project (més fotos).
  • Els dies 12 i 13 de febrer es va dur a terme a la Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida la Jornada Espai Europeu de Justícia 2020: consolidació i nous repteson varen intervenir un bon nombre de professors del màster en Sistema de Justicia Penal. Podeu veure més info aquí.
  • El postpassat dilluns 19 de maig de 2014 una professora del màster en Sistema de Justícia Penal va participar en un reportatge del Telediario de la 1 sobre la prostitució al carrer.
  • El dia 19 de maig de 2014 es va impartir la conferència titulada: "Crime Victims’ Rights; What will the EU Directive on Minimum Standards for Crime Victims change in the EU Member States?", a càrrec de la profa. Rianne Letschert, Institut of Victimology - Tilburg University.
  • El postpassat divendres, 13 de desembre es va celebrar el seminari "La protecció jurídico-penal i indemnitat sexual dels menors a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida. La jornada va ser un èxit d'assistència i de participació. Podeu consultar la notícia de l'esdeveniment i el díptic amb la informació del seminari.
  • Les professores Carolina Villacampa i Núria Torres, professores del màster en Sistema de Justícia Penal, han publicat un estudi titulat "Effects of the criminalizing policy of sex work in Spain" publicat a la prestigiosa revista International Journal of Law, Crime and Justice. Us deixem un enllaç amb la notícia i un altre amb el contingut de l'article publicat.

Vídeos

Mostra de la conferència impartida per la Dra. Rianne Letschert, professora del Institut of Victimology (Tilburg University) amb el títol: "Crime Victims' Rights: "What will the EU Direcrtive on Minimum Standards for Crime Victims change in the EU Member States?"

Mostra de la conferència impartida per la Sra. Nicola Padfield, professora de Dret Penal a la Faculty of Law de la University of Cambridge amb el títol: "Sanctions against dangerous offenders a critique of recent development in England and Wales"

true