Part superior de la pàgina
Inici del Contingut

Jornada sobre matrimonis forçats

El Codi Penal, insuficient per protegir les víctimes de matrimonis forçats

La violència de gènere, en les jornades d'assessors jurídics universitaris

Conferència de la Dra Loraine Gelsthorpe a la FDET

Sessió sobre vulneració dels drets dels infants

Jornada sobre Noves Formes de Violència de Gènere

Lliçó inaugural de la Facultat de Dret, Economia i Turisme a càrrec d’Arcadi Oliveras

• Per segon any consecutiu, un alumne del màster, en aquest cas la Laurà Serramià, ha guanyat el premi Melchor Almagro, corresponent a l'edició de 2016.
  • El passat desembre de 2016, el màster en Sitema de Justícia Penal va organitzar la jornada titulada "Formes contemporànies de violència de gènere".
  • Durant l'abril de 2016 ens va visitar la Profa. Marlene Matos de la Universitat de Minho per impartir la conferència titulada "Stalking o assetjament predatori: prevalença, característiques i efectes en les víctimes.
  • Adrián Hierro Batalla, exalumne del màster en Sistema de Justícia Penal, ha estat guardonat amb l'accésit del Premi jurídic Melchor Almagro 2015, convocat per la Facultat de Dret de la Universitat de Granada, pel seu Treball final de màster titulat: "Principio de oportunidad-Principio de necesidad". Moltes felicitats!
  • El màster en sistema de Justícia Penal va acollir el 3 de desembre de 2015 la jornada Delinqüència Sexual contra menors: Manifestacions tradicionals i contemporànies organitzada per l'Equip del Projecte I+D DER 2012-38559-C03-03 "protección jurídoco-penal de la libertad e indemnidad sexual de los menores". Podeu veure més info aquí.

Vídeos

Mostra de la conferència impartida per la Prof. Marlene Matos de la Universitat de Micho titulada "Stalking o assetjament predatori: prevalença, característiques i efectes en les víctimes" celebrada en el marc del màster en Sistema de Justícia Penal" celebrada en el marc del màster en Sistema de Justícia Penal

Mostra de la jornada Delinqüència Sexual contra menors: Manifestacions tradicionals i contemporànies celebrada a la Universitat de Lleida al desembre de 2015

Mostra de la conferència realitzada en el marc del Màster en Sistema de Justícia Penal i impartida pel Dr. Jeffrey de Marco, Centre of Abuse and Trauma Studies, Middlesex University (London), titulada: Digital Dangers: The case of online sexual offending with a focus on child abuse and exploitation.

Mostra de la taula rodona titulada: "La corrupción hoy: problema y respuesto jurídico-penal", que es va realitzar a la Universitat de Lleida el dia 9 de desembre de 2014, en la qual va intervenir el Dr. Gonzalo Quintero Olivares, Catedràtic de Dret Penal, Universitat Rovira i Virgili, el Dr. Luigi Foffani, Catedràtic de Dret Penal, Universitat de Modena y Reggio Emilia i la Dra. María Acale Sánchez, Catedràtica de Dret Penal, Universitat de Cádiz

Altres vídeos

true